Reklamacje i zwroty

ZWROT TOWARU:

Klient dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru na zasadach ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 w terminie 14 dni. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

Zwracana odzież nie może posiadać śladów użytkowania, zabrudzeń oraz zapachów np perfum, dymu papierosowego. Musi być w stanie pierwotnym (niezmienionym), zapakowana w oryginalne opakowanie.

Nie należy zwracać towaru przesyłkami pobraniowymi oraz za pośrednictwem paczkomatów.

Towar należy odesłać do siedziby firmy: Sissi Boutique, ul Morska 6/A46 84-240 Reda w raz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu towaru.

Przelew zwrotny nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru.

Pobierz Formularz zwrotu towaru

 

REKLAMACJE:

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. kodeksu cywilnego.

W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności zakupionego produktu z umową przysługuje mu prawo do wniesienia reklamacji.

Reklamacji nie nie podlegają:

  •  naturalne zużywanie się obuwia - jego części wymienne, takie jak np: fleki, ozdoby, biżuteria, cekiny czy sznurówki,
  •  uszkodzenia wynikające z niepoprawnego sposobu prania odzieży.
  •  uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.) powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;
  •  uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia i odzieży niezgodnie z przeznaczeniem;
  •  przebarwienia odzieży lub stóp przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce;
  •  wygoda obuwia, przemakanie obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).

Reklamowany towar należy odesłać do siedziby firmy: Sissi Boutique, ul Morska 6/A46 84-240 Reda wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Pobierz Formularz reklamacyjny